
Nathacha Appanah
Va néixer el 1973 a Mahébourg, a la costa sud-est de l’illa Maurici. Va començar a escriure de molt joveneta i el Daily Express li va donar l’oportunitat de publicar relats i cròniques en les seves columnes. Ha estudiat periodisme. El 1998, l’oportunitat d’una beca la porta a França. Després de passar-se uns quants anys fent reportatges a la premsa i la ràdio, en l’actualitat treballa per a una ONG a París.
Entre els escriptors als quals se sent més propera hi ha Roth, Didion, Coetzee, Camus i Neruda… Amb les tres novel·les publicades per Gallimard –Les Rochers de Poudre d’Or (premi RFO 2003 i Rosine Perrier 2004), Blue Bay Palace (Gran Premi Literari dels Oceans Índic i Pacífic, 2005), El casament d’Anna (Premi Passió 2005 i Premi del Públic 2006 al Saló del Llibre)– Nathacha Appanah ha imposat el seu estil, el qual «destaca en els rics detalls dels sentits, les al·lusions, allò que no es diu, els moments d’emoció» (Jean Claude Perrier, Livres-Hebdo).
Hem publicat

- «El gen» de @DrSidMukherjee , un dels llibres a tenir en compte per aquells que els apassiona la ciència!… https://t.co/Mb67jgSKSZ, J Apr
